OSX Desktop does not function as desktop
There is no default application to open the document "Desktop".' OSX problem when trying to open de desktop folder in the Finder. This can be solved by doing the following ...
Verhuismanager.com vindt aansluiting bij TeleWerkForum
Verhuismanager.com heeft zich met ingang van 1 januari j.l. ook als actief participant aangesloten bij het forum. Zij ondersteunt hierbij het belang om samen met andere organisaties deel te nemen aan het promoten en adviseren omtrent het telewerken.